#32

Uusi viikko uusi päivä alkaa sopivasti penkki ja hauis treenistä. En saanut aikaisemmin varmistajaa johtuen mun ajoista, joten penkkii tuli pieni paussi. Onneksi  tajusin käyttää tuota räkkiä ja säädöt oli mulle kaiken lisäksi 100% perfect. Toi toi mulle lisämotivaatiota, koska toi on samalla mun lemppari ojentajaliike. Ainaskin ite saan keskikapeella tosi hyvin hittii sekä rintaan että ojentajaan.

Toi 60kg painaa mulle tosin joku tonnin, vedin 5×8. Saa nähdä meneekö maaginen markka rikki.

Jalat

Vaakahack one leg:

#28: 75kg: 8×6

#23: 70kg: 8×8

#20: 60kg: 8×10

#16: 50kg: 15×10

#10: 70kg: 6×6

#7: 60kg: 8×8

Day3: 50kg: 20×8

Takareidet istuen:

#28: 110kg: 6×6

#23: 100kg: 8×8

#20 90kg: 8×10

#10: 80kg: 6×6 + 6×6

#7: 60kg: 10×15

Pohkeet istuen:

#29: 50kg: 5×14 + 5×14

#24: 60kg: 10×8

#21: 70kg: 6×8

#16: 40kg: 15×10

#10: 60kg: 6×6 + 6×6

#7: 50kg: 10×8

Day3: 40kg 6×10

Yläkroppa

Viparisoutu (one arm):

#29: 80kg: 5×8 + 5×8 (10 sarjaa per käsi. Sopiva tauko 5 sarjan jälkeen, koska välissä toinen 5 sarjan liike).

#24: 90kg: 3×6

#21: 80kg: 8×6

#17: 70kg: 15×8

#9: 60kg: 5×8

Day2: 40kg: 5×10

High Row (one arm):

#24: 50kg: 6×6

#19: 45kg: 6×8

#13: 45kg: 10×6

#6: 40kg: 12×8

#2: 35kg: 5×10

Sivudeltsi kone:

#24: 20kg 12×8

#19: 25kg 4×8

#11: 25kg 8×6

#8: 20kg 16×6

#5: 15kg 12×8

Day1: 10kg 8×10

Vatsat taljassa käsituella:

#30: 70kg: 5×9 + 5×9 + 5×9 + 5×9 (Sopiva tauko 5 sarjan jälkeen, koska välissä toinen 5 sarjan liike)

#26: 70kg: 8×8

#22: 65kg: 8×8

#17: 60kg: 15×8

#13: 55kg: 10×10

#9: 50kg: 10×8

#6: 40kg: 10×15

Penkki:

#32: 60kg: 5×8 (Rinta+Ojentaja+Etuolkapää lihakset vaihtu penkkiin. Tajusin tehdä sen räkissä, koska ei ollut varmistajia normipenkkiin).

Hauis tangolla:

#32: 40kg: 5×6 (Vaihtu tankoon, koska taljassa sarjoille maximipainot oli 70kg)

 

 

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen

You must be logged in to post a comment.